« فرم حل مشکلات اپل آیدی ویژه همکاران »

💡راهـنــما: همکار عزیز،ابتدا مشخصات خود و در مراحل بعدی مشخصات اپل آیدی مشتری را وارد کنید.
💡راهـنــما:
1-نات اکتیو معمولی:اپل آیدی هایی هستند که غیر فعال شده اند،و هیچ درخواستی بابت حل مشکل آن تا به حال برای آن انجام نشده.
2-نات اکتیو ریجکتی:اپل آیدی هایی هستند پس از غیر فعال شدن ، توسط خود مشتری یا شخص دیگری،درخواست ارسال شده و شرکت اپل آنرا نــپذیرفته است یا اصطلاحا ریجکت شده است.
3-فراموشی رمز یا مشخصات:اپل آیدی هایی هستند که نات اکتیو نیستند،اما رمز عبور یا مشخصات آن اشتباه است یا فراموش شده
💡توجــه:
دقت کنید که اپل آیدی را صحیح وارد کنید.زیرا کم یا زیاد وارد کردن حتی یک کاراکتر،نتیجه استعلام را نادرست میکند.
💡راهـنــما:
صرفا اگر مشکل اپل آیدی فراموشی رمز است،به 2سوال زیر پاسخ دهید.در غیر این صورت(اگر نات اکتیو است) خالی بگذارید.

برای اینکه متوجه شوید مشکل اپل آیدی شما کدام یک از موارد است و گزینه صحیح را انتخاب کنید،ابتدا وارد لینک زیر شوید و اپل ایدی را وارد کنید:

(کلیک کنید)

پس از وارد کردن اپل آیدی و زدن گزینه Continue یکی از حالت های زیر نمایش داده میشود.با توجه به آن مشکل اپل آیدی را انتخاب کنید:

 

1-نات اکتیو (معمولی):

 

 

2-نات اکتیو (ریجکتی):

 

3-فراموشی رمز عبور: