«فرم درخواست پیک »

در صورتی که تصمیمتون برای تعمیر گوشیتون قطعیه و حتما میخواین درستش کنید اما فرصت یا شرایط مراجعه حضوری به دفاتر بیسیم را ندارید،از این طریق درخواست پیک خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت، پیک بیسیم دستگاه را از شما دریافت و پس از برطرف شدن مشکل آن مجدد تقدیمتان کند.

  • این سرویس رایگان است
*راهـنــما: مثلا اگر رمز شما مثل تصویر بالاست،برابر است با: 1478

* مشتری گرامی؛

نکات زیر را به دقت بخوانید.امضا این قرارداد،به منزله پذیرش کامل مفاد آن میباشد:

1- هنگام تحویل دستگاه به پیک،آن را در پوششی امن ، ضربه گیر و سپس در پلاستیک قرار دهید.

2- حتما شماره تماسی که در درسترس است و پاسخگو هستید را در فرم وارد کنید.

3- هنگام تعمیر هارد،CPU،تغذیه و نرم افزار، احتمال خاموشی یا حذف اطلاعات وجود دارد که مسئولیت آن برعهده مشتری است.

4- دستگاه های آبخورده ، ضربه خورده ، گلس شکسته(حتی بدون شکستگی یا علائم ظاهری)در حین تعمیر احتمال خاموشی مطلق دارند . همچنین آبخوردگی یا ضربه، حتی پس از تعمیر دستگاه هم میتواند روی دستگاه تاثیر منفی بگذارد که تعمیرگاه،عهده دار این مسئولیت نخواهد بود.

5- هر مشکلی که دستگاه دارد را به طور شفاف در فرم توضیح دهید.کارشناسان فقط مشکللاتی که شما توضیح دادید را بررسی و برطرف میکنند.

6- دستگاه هر سابقه ای( باز شدگی،تعمیر قبلی،ضربه خوردگی،آبخوردگی و...) دارد را حتــــــما به طور شفاف ذکر کنید.

7- پس از رسیدن دستگاه شما به کارگاه،قبل از شروع تعمیر،ابتدا کلیه مواردی که در فرم ذکر کردید بررسی میشود و در صورت عدم تطابق اظهارات شما در خصوص وضعیت دستگاه،قبل از تعمیر به شما اطلاع داده خواهد شد.

8- زمان تعیین شده برای تعمیر،به صورت تقریبی است و ممکن است این زمان کمتر یا بیشتر شود که حتما با شما هماهنگ خواهد شد.

9- ادعای مشتری مبنی بر سلامت دستگاه،برای دستگاه هایی که به صورت خاموش ،LCD شکسته،ضربه خورده،آبخورده،تعمیر قبلی و یا روی آرم، تحویل تعمیرگاه شده،مطلقا پذیرفته تعمیرگاه نیست و نخواهد بود و هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

10- تعویض قطعات از جمله تاچ و ال سی دی به هیچ عنوان دارای گارانتی نبوده و صرفا موارد که تعمیر شده و فقط با اشاره تعمیرگاه شامل گارانتی میباشد.

11- هزینه تعمیر یا تغییر در قیمت اعلام شده تا سقف 300هزارتومان،بدون هماهنگی با مشتری انجام میشود.

12- تعمیرگاه  صرفا مشکل عنوان شده توسط مشتری را بررسی و رفع میکند و هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات دیگری که در دستگاه وجود دارد ندارد.

13- خدمات تعویض گلس فنی ال سی دی ها بدون گارانتی است و چنانچه در حین عملیات تعویض گلس،هر گونه آسیبی به ال سی دی وارد شود،هزینه تهیه ال سی دی با مشتری است.