✅ آنلاک شبکه

آنلاک شبکه موبایل در رشت

دستگاه هایی که از خارج کشور وارد میشوند(سامسونگ،آیفون و…)،گاها به مشکل لاک شبکه میخورند و نیاز به آنلاک شبکه.

یعنی کشور مبدا،استفاده از آن گوشی را محدود به کشور خود کرده و در صورتی که بخواهید از آن دستگاه در کشوری دیگر استفاده بکنید،حتما باید آن را آنلاک شبکه بکنید.

در صورتی که شما هم همچین مشکلی دارید،با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل بیسیم در رشت،آنلاک شبکه موبایل خود را  را حل کنید.

🟡 همین حالا،هرگونه سوال در مورد هزینه،مدت زمان انجام کار و یا مشاوره را توسط باکس پشتیبانیتعمیرات موبایل رشت( پایین صفحه،سمت راست) به صورت زنده،با کارشناسان بیسیم در میان بگذارید.


آنلاک شبکه چیست و چگونه انجام می شود؟

تمامی کشورهای جهان همانند ایران دارای چندین اپراتور مخابراتی(ایرانسل،همراه اول و…) می باشند که خدمات را ارائه می نمایند.

در کشور های خارجی اکثر اپراتور ها به  اپل ، سامسونگ ، اچ تی سی ، ال جی و… سفارش ساخت گوشی را فقط با پشتیبانی از سیم کارت های خودشان می دهد که دیگر در کشور های مختلف جهان با سیم کارت های مختلف آنتن ندارد و پشتیبانی نمی شود !

به همین خاطر سرویس آنلاک شبکه به صورت قانونی اجرا شده است تا نمایندگان این سرویس ها با پرداخت هزینه ای به اپراتور های لاک بتوانند برای همیشه و به صورت دائمی دستگاه را آنلاک شبکه کنند تا تمام سیم کارت ها و اپراتور های کشور های مختلف روی آن پشتیبانی شوند.

برای انلاک کردن دستگاه خود نیاز به مراجعه حضوری نیست.

فقط نیاز به سریال آن داریم و با استفاده از سریال دستگاه شما میتوانیم (لاک بودن یا آنلاک بودن) ، (اپراتور تولید کننده) دستگاه شما و (وضعیت بلاک یا نرمال) بودن آن را تشخیص دهیم تا اقدام به آنلاک آن کنیم.

و به شما بهترین و مقرون به صرفه ترین روش و سرویس برای آنلاک دستگاه شما را معرفی کنیم.

این پروسه از طریق نماینده های اصلی هر اپراتور انجام می شود.

زمان آنلاک شدن دستگاه شما بستگی به نوع اپراتور و سریال دستگاه شما دارد ،که در توضیحات سرویس هر اپراتوربه صورت جامع گفته شده است.

همچنین بعد از چک کردن دستگاه شما مشخصات دقیق دستگاه برای شما ایمیل می شود.