ترجمه قوانین اینستاگرام

همانطور که میدانید اینستاگرام به یک رسانه بین المللی تبدیل شده است.

به همین دلیل قوانین و شرایط استفاده از این اپلیکیشن کاربردی مدام در حال تغییر و بروزرسانی است.

با توجه به اینکه عدم رعایت شرایط و قوانین اینستاگرام،باعث غیرفعال شدن حساب کاربری شما برای همیشه میشود،از این رو شناخت دقیق قوانین اینستاگرام و رعایت آن برای هر شخصی که حساب کاربری مهمی دارد به خصوص افرادی که پیج کاری دارند،بسیار حائز اهمیت است.

در صورت هرگونه سوال و یا مشکل در خصوص پیج اینستاگرام با یکی از راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

با یک کلیک با ما در ارتباط باشید:

تعمیرات موبایل در رشتتعمیرات موبایل در رشتتعمیرات موبایل در رشت

در ادامه ترجمه فارسی آخرین قوانین اینستاگرام که توسط مرکز خدمات موبایل بیسیم تهییه شده است را مطالعه بفرمایید.


 

قوانین اینستاگرام

“ترجمه فارسی آخرین قوانین اینستاگرام سال 2022”

 

  • برای استفاده از اینستاگرام باید حداقل 13 سال یا حداقل سن قانونی در کشور خود داشته باشید.
  • در صورتی که در فهرست اشخاص رد شده قابل اجرا قرار دارید، طبق قوانین قابل اجرا نباید از دریافت هیچ جنبه ای از خدمات ما یا مشارکت در خدمات مربوط به پرداخت منع شوید.
  • ما نباید قبلاً حساب شما را به دلیل نقض قانون یا هر یک از خط‌مشی‌های خود غیرفعال کرده باشیم.
  • شما نباید مجرم جنسی محکوم شده باشید.

چگونه نمی توانید از اینستاگرام استفاده کنید ارائه خدمات ایمن و باز برای یک جامعه وسیع مستلزم آن است که همه ما سهم خود را انجام دهیم.

  • شما نمی توانید جعل هویت دیگران یا ارائه اطلاعات نادرست باشید.
    شما مجبور نیستید هویت خود را در اینستاگرام فاش کنید، اما باید اطلاعات دقیق و به روز (از جمله اطلاعات ثبت نام) را به ما ارائه دهید که ممکن است شامل ارائه اطلاعات شخصی باشد. همچنین، نمی‌توانید شخص یا چیزی را که نیستید جعل کنید، و نمی‌توانید برای شخص دیگری حساب کاربری بسازید مگر اینکه صریحاً اجازه دهید.
  • شما نمی توانید کاری غیرقانونی، گمراه کننده، متقلبانه یا برای یک هدف غیرقانونی یا غیرمجاز انجام دهید.
  • شما نمی‌توانید این شرایط یا خط‌مشی‌های ما را نقض کنید (یا به دیگران کمک کنید یا آنها را تشویق کنید) از جمله دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام ، شرایط و خط‌مشی‌های برنامه‌نویس متا پلتفرم ، و دستورالعمل‌های موسیقی .
    اگر محتوای مارک دار ارسال می کنید، باید از خط مشی های محتوای مارک دار ، که از شما می خواهد از ابزار محتوای مارک ما استفاده کنید. با نحوه گزارش رفتار یا محتوا در مرکز راهنمای .
  • شما نمی توانید کاری برای تداخل یا مختل کردن عملکرد مورد نظر سرویس انجام دهید.
    این شامل سوء استفاده از هر کانال گزارش، اختلاف، یا تجدید نظر، مانند ارائه گزارش‌ها یا درخواست‌های تقلبی یا بی‌اساس است.
  • شما نمی توانید اقدام به ایجاد حساب یا دسترسی یا جمع آوری اطلاعات به روش های غیرمجاز کنید.
    این شامل ایجاد حساب‌ها یا جمع‌آوری اطلاعات به روشی خودکار بدون اجازه صریح ما می‌شود.
  • شما نمی توانید هیچ حساب یا داده ای را که از ما یا سرویس ما به دست آمده است بفروشید، مجوز دهید، یا خریداری کنید.
    این شامل تلاش برای خرید، فروش، یا انتقال هر جنبه ای از حساب شما (از جمله نام کاربری شما) می شود. درخواست، جمع‌آوری یا استفاده از اعتبار ورود یا نشان‌های سایر کاربران؛ یا درخواست یا جمع‌آوری نام کاربری، رمز عبور یا توکن‌های دسترسی نامناسب اینستاگرام را دریافت کنید.
  • شما نمی توانید اطلاعات خصوصی یا محرمانه شخص دیگری را بدون اجازه پست کنید یا کاری انجام دهید که حقوق شخص دیگری از جمله حقوق مالکیت معنوی را نقض می کند (به عنوان مثال، نقض حق نسخه برداری، نقض علامت تجاری، کالاهای تقلبی یا دزدی دریایی).
    می‌توانید از آثار شخص دیگری تحت استثنائات یا محدودیت‌های مربوط به کپی رایت و حقوق مرتبط تحت قانون قابل اجرا استفاده کنید. شما نشان می‌دهید که مالک هستید یا تمام حقوق لازم را برای محتوایی که پست می‌کنید یا به اشتراک می‌گذارید به دست آورده‌اید. بیشتر بیاموزید، از جمله نحوه گزارش محتوایی که فکر می کنید حقوق مالکیت معنوی شما را نقض می کند .
  • شما نمی توانید محصولات یا اجزای ما را تغییر دهید، ترجمه کنید، آثار مشتق شده ایجاد کنید، یا مهندسی معکوس کنید.
  • شما نمی توانید بدون رضایت کتبی قبلی ما از نام دامنه یا URL در نام کاربری خود استفاده کنید.

مجوزهایی که به ما می دهید. به عنوان بخشی از توافق ما، شما همچنین مجوزهایی را که برای ارائه خدمات به آن نیاز داریم به ما می دهید.

  • ما ادعای مالکیت محتوای شما را نداریم، اما شما به ما مجوز استفاده از آن را می دهید.
    هیچ چیز در مورد حقوق شما در محتوای شما تغییر نمی کند. ما ادعای مالکیت محتوای شما را نداریم که در سرویس یا از طریق آن پست می‌کنید و شما آزاد هستید که محتوای خود را در هر کجا که می‌خواهید با هر کس دیگری به اشتراک بگذارید. با این حال، برای ارائه سرویس به مجوزهای قانونی خاصی از شما (معروف به “مجوز”) نیاز داریم. هنگامی که محتوایی را که تحت پوشش حقوق مالکیت معنوی (مانند عکس ها یا ویدیوها) در سرویس ما یا در ارتباط با آن است، به اشتراک می گذارید، پست می کنید، یا آپلود می کنید، بدینوسیله به ما یک مجوز غیر انحصاری، بدون حق امتیاز، قابل انتقال و مجوز فرعی، مجوز جهانی برای میزبانی، استفاده، توزیع، تغییر، اجرا، کپی، اجرای عمومی یا نمایش، ترجمه، و ایجاد آثار مشتق از محتوای شما (مطابق با حریم خصوصی و تنظیمات برنامه شما). این مجوز زمانی پایان می یابد که محتوای شما از سیستم های ما حذف شود. با حذف حساب خود می توانید محتوا را به صورت جداگانه یا یکجا حذف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از اطلاعات و نحوه کنترل یا حذف محتوای خود، خط مشی داده و از مرکز راهنمای اینستاگرام .
  • اجازه استفاده از نام کاربری، تصویر نمایه، و اطلاعات مربوط به روابط و اقدامات شما با حساب‌ها، تبلیغات و محتوای حمایت شده.
    شما به ما اجازه می‌دهید نام کاربری، تصویر نمایه، و اطلاعات مربوط به اقدامات شما (مانند لایک‌ها) یا روابط شما (مانند موارد زیر) را در کنار یا در ارتباط با حساب‌ها، تبلیغات، پیشنهادات و سایر محتوای حمایت‌شده‌ای که دنبال می‌کنید یا درگیر می‌شوید نشان دهیم. با آن در محصولات متا، بدون هیچ گونه جبرانی به شما نمایش داده می شود. به عنوان مثال، ممکن است نشان دهیم که شما یک پست حمایت شده ایجاد شده توسط برندی را که برای نمایش تبلیغات خود در اینستاگرام به ما پول داده است، پسندیده اید. همانند اقدامات مربوط به محتوای دیگر و دنبال‌کردن حساب‌های دیگر، اقدامات مربوط به محتوای حمایت‌شده و دنبال‌کردن حساب‌های حمایت‌شده را فقط افرادی می‌توانند ببینند که مجوز دیدن آن محتوا یا دنبال کردن آن را دارند. ما همچنین به تنظیمات تبلیغات شما احترام خواهیم گذاشت. اطلاعات بیشتری کسب در اینجا درباره تنظیمات تبلیغات خود
  • شما موافقت می کنید که ما می توانیم به روز رسانی های سرویس را در دستگاه شما دانلود و نصب کنیم.

 

حقوق اضافی ما حفظ می کنیم

  • اگر نام کاربری یا شناسه مشابهی را برای حساب خود انتخاب کنید، در صورتی که فکر کنیم مناسب یا ضروری است (مثلاً اگر مالکیت معنوی شخصی را نقض کند یا هویت کاربر دیگری را جعل کند، ممکن است آن را تغییر دهیم).
  • اگر از محتوای تحت پوشش حقوق مالکیت معنوی استفاده می‌کنید که ما داریم و در سرویس خود در دسترس قرار می‌دهیم (مثلاً تصاویر، طرح‌ها، ویدیوها یا صداهایی که ارائه می‌دهیم و به محتوایی که ایجاد می‌کنید یا به اشتراک می‌گذارید اضافه می‌کنیم)، همه حقوق محتوای خود را حفظ می‌کنیم. (اما نه مال شما).
  • شما فقط می توانید از مالکیت معنوی و علائم تجاری یا علائم مشابه ما استفاده کنید که صراحتاً توسط دستورالعمل های برند یا با مجوز کتبی قبلی ما.
  • شما باید اجازه کتبی از ما یا تحت مجوز منبع باز برای اصلاح، ایجاد آثار مشتق شده، دیکامپایل، یا تلاش برای استخراج کد منبع از ما دریافت کنید.
  • فقط عکس‌ها و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارید که گرفته‌اید یا حق اشتراک‌گذاری را دارید.

مثل همیشه، شما مالک محتوایی هستید که در اینستاگرام پست می کنید. به یاد داشته باشید که محتوای معتبر ارسال کنید و هر چیزی را که از اینترنت کپی یا جمع آوری کرده اید و حق ارسال آن را ندارید، پست نکنید. بیشتر بدانید حقوق مالکیت معنوی .

  • عکس ها و فیلم هایی را که برای مخاطبان مختلف مناسب است ارسال کنید.

ما می دانیم که مواقعی وجود دارد که ممکن است افراد بخواهند تصاویر برهنه ای را که ماهیت هنری یا خلاقانه دارند به اشتراک بگذارند، اما به دلایل مختلف، ما برهنگی در اینستاگرام را مجاز نمی کنیم. این شامل عکس‌ها، ویدیوها و برخی محتوای دیجیتالی می‌شود که رابطه جنسی، اندام تناسلی و نماهای نزدیک از باسن‌های کاملاً برهنه را نشان می‌دهد. همچنین شامل تعدادی عکس از نوک سینه های زن است، اما عکس هایی در زمینه شیردهی، زایمان و لحظات پس از زایمان، موقعیت های مرتبط با سلامتی (به عنوان مثال، پس از ماستکتومی، آگاهی از سرطان سینه یا جراحی تایید جنسیت) یا یک اقدام اعتراضی مجاز. برهنگی در عکس های نقاشی و مجسمه نیز مشکلی ندارد.

مردم دوست دارند عکس ها یا فیلم های فرزندان خود را به اشتراک بگذارند. به دلایل ایمنی، مواقعی ممکن است تصاویری را که کودکان برهنه یا نیمه برهنه . حتی زمانی که این محتوا با نیت خیر به اشتراک گذاشته می شود، می تواند توسط دیگران به روش های پیش بینی نشده استفاده شود. می توانید در صفحه نکاتی برای والدین .

  • تعاملات معنادار و واقعی را تقویت کنید.

بمانیم از هرزنامه‌ها دور با جمع‌آوری مصنوعی لایک، فالوور، یا اشتراک‌گذاری، پست کردن نظرات یا محتوای تکراری، یا تماس مکرر با افراد برای مقاصد تجاری بدون رضایت آنها، به در ازای لایک، فالوور، کامنت یا مشارکت دیگر، پول یا هدایایی پیشنهاد نکنید. محتوایی که درگیر، تبلیغ، تشویق، تسهیل یا اعتراف به ارائه، درخواست یا تجارت نظرات یا رتبه‌بندی‌های کاربران جعلی و گمراه‌کننده .

شما مجبور نیستید از نام واقعی خود در اینستاگرام استفاده کنید، اما ما از کاربران اینستاگرام می خواهیم که اطلاعات دقیق و به روز را در اختیار ما قرار دهند. نباشید جعل هویت و به منظور نقض دستورالعمل های ما یا گمراه کردن دیگران حساب ایجاد نکنید.

  • قانون را رعایت کنید.

اینستاگرام مکانی برای حمایت یا تمجید از تروریسم، جنایت سازمان‌یافته، یا گروه‌های نفرت‌انگیز نیست . ارائه خدمات جنسی ، خرید یا فروش اسلحه گرم، مشروبات الکلی و تنباکو بین افراد خصوصی و خرید یا فروش داروهای غیرپزشکی یا دارویی نیز مجاز نیست. همچنین محتوایی را حذف می‌کنیم که برای تجارت، هماهنگی تجارت، اهدا، هدیه یا درخواست داروهای غیرپزشکی، و همچنین محتوایی که استفاده شخصی را تأیید می‌کند (مگر در زمینه بازیابی) یا هماهنگی یا ترویج استفاده از داروهای غیر پزشکی اینستاگرام همچنین فروش حیوانات زنده بین افراد خصوصی را ممنوع می کند، اگرچه فروشگاه های آجری ممکن است این فروش ها را ارائه دهند. هیچ کس نمی تواند شکار غیرقانونی یا فروش گونه های در معرض خطر یا قطعات آنها را هماهنگ کند.

، همیشه از قانون پیروی کنید کالاهای تحت نظارت . حساب‌هایی که قمار آنلاین، بازی‌های مهارتی با پول واقعی آنلاین یا قرعه‌کشی آنلاین را تبلیغ می‌کنند، قبل از استفاده از هر یک از محصولات ما باید مجوز کتبی قبلی ما را دریافت کنند.

، تحمل نداریم محتوای جنسی شامل افراد زیر سن قانونی یا تهدید به پست کردن تصاویر صمیمی دیگران

  • به سایر اعضای انجمن اینستاگرام احترام بگذارید.

ما می خواهیم یک جامعه مثبت و متنوع را پرورش دهیم. ما محتوایی را حذف می‌کنیم که حاوی تهدیدات معتبر یا سخنان مشوق عداوت ، محتوایی که افراد خصوصی را هدف قرار می‌دهد تا آنها را تحقیر یا شرم کند ، اطلاعات شخصی را که برای باج‌گیری یا آزار و اذیت کسی است، و پیام‌های ناخواسته مکرر حذف می‌کنیم. ما به طور کلی اجازه می‌دهیم گفتگوی قوی‌تری با افرادی که به دلیل حرفه یا فعالیت‌های انتخابی‌شان در اخبار مطرح می‌شوند یا مخاطبان عمومی زیادی دارند، انجام دهیم.

تشویق به خشونت یا حمله به کسی بر اساس نژاد، قومیت، منشاء ملی، جنس، جنسیت، هویت جنسی، گرایش جنسی، وابستگی مذهبی، ناتوانی یا بیماری‌های او هرگز درست نیست. وقتی سخنان نفرت انگیز برای به چالش کشیدن آن یا افزایش آگاهی به اشتراک گذاشته می شود، ممکن است اجازه دهیم. در این موارد، ما از شما می خواهیم که قصد خود را به وضوح بیان کنید.

تهدید جدی برای آسیب به امنیت عمومی و شخصی مجاز نیست. این شامل تهدیدهای خاص آسیب فیزیکی و همچنین تهدید به سرقت، خرابکاری و سایر آسیب های مالی است. ما گزارش‌های تهدیدات را به دقت بررسی می‌کنیم و هنگام تعیین اعتبار یک تهدید، موارد زیادی را در نظر می‌گیریم.

  • محیط حمایتی خود را با تمجید نکردن از خودآزاری حفظ کنید.

جامعه اینستاگرام به یکدیگر اهمیت می دهد و اغلب مکانی است که در آن افرادی که با مسائل دشواری مانند اختلالات خوردن، بریدن یا سایر انواع آسیب زدن به خود مواجه هستند گرد هم می آیند تا آگاهی ایجاد کنند یا حمایت پیدا کنند. ما سعی می کنیم سهم خود را با ارائه آموزش در برنامه و افزودن اطلاعات در مرکز راهنمایی انجام تا مردم بتوانند کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تشویق یا ترغیب مردم به پذیرش خودآزاری با این محیط پشتیبانی مخالف است و اگر به ما گزارش شود آن را حذف یا حساب‌ها را غیرفعال می‌کنیم. همچنین ممکن است محتوای شناسایی قربانیان یا بازماندگان خودزنی را حذف کنیم، اگر محتوا آنها را برای حمله یا طنز هدف قرار دهد.

  • هنگام ارسال رویدادهای خبرساز مراقب باشید.

ما می دانیم که بسیاری از افراد از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن رویدادهای مهم و خبرساز استفاده می کنند. برخی از این مسائل می تواند شامل تصاویر گرافیکی باشد. از آنجایی که افراد و گروه‌های سنی زیادی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ممکن است ویدیوهای خشونت‌آمیز شدید و گرافیکی کنیم تا مطمئن شویم اینستاگرام برای همه مناسب است.

ما درک می کنیم که مردم اغلب این نوع محتوا را برای محکوم کردن، افزایش آگاهی یا آموزش به اشتراک می گذارند. اگر به این دلایل محتوا را به اشتراک می گذارید، توصیه می کنیم عکس خود را با هشداری درباره خشونت گرافیکی زیرنویس کنید. اشتراک گذاری تصاویر گرافیکی برای لذت سادیستی یا تمجید از خشونت هرگز مجاز نیست.

به ما کمک کنید تا جامعه را قوی نگه داریم:

  • هر یک از ما بخش مهمی از جامعه اینستاگرام هستیم. اگر چیزی مشاهده کردید که فکر می‌کنید ممکن است دستورالعمل‌های ما را نقض کند، لطفاً با استفاده از گزینه گزارش داخلی . ما یک تیم جهانی داریم که این گزارش‌ها را بررسی می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن برای حذف محتوایی که با دستورالعمل‌های ما مطابقت ندارد کار می‌کند. حتی اگر شما یا شخصی که می‌شناسید حساب اینستاگرام ندارید، همچنان می‌توانید گزارش ارسال کنید. وقتی گزارش را کامل می‌کنید، سعی کنید تا حد امکان اطلاعات بیشتری مانند پیوندها، نام‌های کاربری و توضیحات محتوا ارائه دهید تا بتوانیم آن را به سرعت پیدا کرده و بررسی کنیم. اگر تصاویر یا زیرنویس‌های مرتبط دستورالعمل‌های ما را نقض کنند، ممکن است کل پست‌ها را حذف کنیم.
  • ممکن است محتوایی را پیدا کنید که دوست ندارید، اما دستورالعمل‌های انجمن را نقض نمی‌کند. اگر این اتفاق افتاد، می‌توانید لغو فالو یا مسدود کنید. اگر چیزی است که در نظر یکی از پست‌هایتان دوست ندارید، می‌توانید آن نظر را حذف کنید .
  • بسیاری از اختلافات و سوء تفاهم ها را می توان مستقیماً بین اعضای جامعه حل کرد. اگر یکی از عکس‌ها یا ویدیوهای شما توسط شخص دیگری پست شده است، می‌توانید روی پست نظر بگذارید و از آن شخص بخواهید آن را حذف کند. اگر کار نکرد، می توانید یک گزارش حق نسخه برداری ارسال کنید. اگر فکر می کنید شخصی علامت تجاری شما را نقض می کند، می توانید یک گزارش علامت تجاری ارسال کنید. با ارسال اسکرین شات و جلب توجه به موقعیت، فردی را که آن را پست کرده است هدف قرار ندهید زیرا ممکن است به عنوان آزار و اذیت طبقه بندی شود.
  • ممکن است با مجریان قانون کار کنیم، از جمله زمانی که معتقدیم خطر آسیب فیزیکی یا تهدیدی برای امنیت عمومی وجود دارد.

حذف محتوا و غیرفعال کردن یا پایان دادن به حساب شما

  • اگر فکر کنیم که این شرایط استفاده، خط‌مشی‌های ما (از جمله دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام ) را نقض می‌کند یا طبق قانون مجاز یا ملزم به انجام این کار هستیم، می‌توانیم هر محتوا یا اطلاعاتی را که در سرویس به اشتراک می‌گذارید حذف کنیم. ما می‌توانیم از ارائه یا توقف ارائه تمام یا بخشی از خدمات به شما (از جمله قطع یا غیرفعال کردن دسترسی شما به محصولات متا و محصولات شرکت متا) برای محافظت از جامعه یا خدمات خود، یا در صورت ایجاد خطر یا قرار گرفتن در معرض قانونی برای ما، خودداری کنیم. ، این شرایط استفاده یا خط مشی های ما (از جمله دستورالعمل های انجمن اینستاگرام اگر مکرراً حقوق مالکیت معنوی دیگران را نقض می کنید، یا در جایی که ما طبق قانون مجاز یا ملزم به انجام آن هستیم ما همچنین می‌توانیم سرویس را خاتمه دهیم یا تغییر دهیم، محتوا یا اطلاعات به اشتراک‌گذاشته‌شده در سرویس خود را حذف یا مسدود کنیم، یا ارائه تمام یا بخشی از سرویس را متوقف کنیم، اگر تشخیص دهیم که انجام این کار به طور منطقی برای جلوگیری یا کاهش اثرات نامطلوب قانونی یا نظارتی بر ما ضروری است. اگر فکر می کنید حساب شما به اشتباه بسته شده است یا می خواهید حساب خود را غیرفعال یا برای همیشه حذف کنید، با ما مشورت کنید. مرکز راهنمایی هنگامی که درخواست حذف محتوا یا حساب خود را دارید، فرآیند حذف به طور خودکار حداکثر 30 روز پس از درخواست شما آغاز می شود. ممکن است پس از شروع فرآیند حذف، حذف محتوا تا 90 روز طول بکشد. در حالی که فرآیند حذف برای چنین محتوایی در حال انجام است، محتوا دیگر برای سایر کاربران قابل مشاهده نیست، اما تابع این شرایط استفاده و خط‌مشی داده‌های ما باقی می‌ماند. پس از حذف محتوا، ممکن است تا 90 روز دیگر طول بکشد تا آن را از نسخه‌های پشتیبان و سیستم‌های بازیابی فاجعه حذف کنیم.
  • در شرایط زیر ظرف 90 روز پس از شروع فرآیند حذف حساب یا حذف محتوا، محتوا حذف نخواهد شد:
    • جایی که محتوای شما توسط دیگران مطابق با این مجوز استفاده شده است و آنها آن را حذف نکرده اند (در این صورت این مجوز تا زمانی که آن محتوا حذف نشود اعمال خواهد شد). یا
    • در مواردی که حذف ظرف 90 روز به دلیل محدودیت های فنی سیستم های ما امکان پذیر نیست، در این صورت، ما به محض اینکه از نظر فنی امکان پذیر باشد، حذف را تکمیل خواهیم کرد. یا
    • جایی که حذف توانایی ما را محدود می کند:
      • بررسی یا شناسایی فعالیت غیرقانونی یا نقض شرایط و خط‌مشی‌های ما (مثلاً برای شناسایی یا بررسی سوء استفاده از محصولات یا سیستم‌های ما).
      • حفاظت از ایمنی و امنیت محصولات، سیستم ها و کاربران خود؛
      • پیروی از یک تعهد قانونی، مانند حفظ شواهد؛ یا
      • مطابق با درخواست یک مقام قضایی یا اداری، مجری قانون یا یک سازمان دولتی؛
    • در این صورت، محتوا برای اهدافی که برای آن حفظ شده است، بیشتر از زمانی که لازم است حفظ می شود (مدت زمان دقیق بر اساس مورد به مورد متفاوت خواهد بود).
  • اگر حساب خود را حذف کنید یا ما آن را غیرفعال کنیم، این شرایط به عنوان یک توافق بین ما و شما خاتمه می یابد، اما این بخش و بخش زیر به نام «توافق ما و در صورت مخالفت چه اتفاقی می افتد» حتی پس از فسخ یا غیرفعال شدن حساب شما همچنان اعمال خواهند شد. ، یا حذف شده است.

 

توافق ما و در صورت مخالفت چه اتفاقی می افتد

توافق ما

  • استفاده شما از موسیقی در سرویس نیز مشمول دستورالعمل‌های موسیقی است و استفاده شما از API ما تابع شرایط و خط‌مشی‌های برنامه‌نویس Meta Platform است. اگر از برخی ویژگی‌ها یا خدمات مرتبط دیگر استفاده می‌کنید، شرایط اضافی در دسترس خواهد بود و همچنین بخشی از قرارداد ما خواهد شد. برای مثال، اگر از ویژگی‌های پرداخت استفاده می‌کنید، از شما خواسته می‌شود با شرایط پرداخت انجمن . اگر هر یک از این شرایط با این قرارداد مغایرت داشته باشد، آن شرایط دیگر حاکم خواهد بود.
  • اگر هر یک از جنبه های این توافقنامه غیرقابل اجرا باشد، بقیه به قوت خود باقی خواهند ماند.
  • هر گونه اصلاح یا چشم پوشی از توافقنامه ما باید به صورت کتبی و به امضای ما باشد. اگر نتوانیم هیچ یک از جنبه های این توافق را اجرا کنیم، چشم پوشی نخواهد بود.
  • ما تمامی حقوقی را که صریحاً به شما اعطا نشده است محفوظ می داریم.

چه کسی طبق این قرارداد حقوق دارد.

  • این قرارداد به هیچ شخص ثالثی حقوق نمی دهد.
  • شما نمی توانید حقوق یا تعهدات خود را تحت این قرارداد بدون رضایت ما انتقال دهید.
  • حقوق و تکالیف ما قابل واگذاری به دیگران است. برای مثال، اگر مالکیت ما تغییر کند (مانند ادغام، اکتساب یا فروش دارایی) یا طبق قانون، ممکن است این اتفاق بیفتد.

اگر اتفاقی بیفتد چه کسی مسئول است

  • سرویس ما «همانطور که هست» ارائه می‌شود، و نمی‌توانیم تضمین کنیم که ایمن و مطمئن باشد یا همیشه بی‌نقص کار کند. تا حدی که قانون اجازه می دهد، ما همچنین از کلیه ضمانت ها، اعم از صریح یا ضمنی، از جمله ضمانت های ضمنی کالای تجاری، تناسب برای یک هدف خاص، عنوان، سلب مسئولیت می کنیم.
  • ما همچنین کنترلی نداریم که مردم و دیگران چه می‌کنند یا می‌گویند، و مسئولیتی در قبال اعمال یا رفتار آنها (یا شما) (چه آنلاین یا آفلاین) یا محتوای (از جمله محتوای غیرقانونی یا اعتراض‌آمیز) نداریم. ما همچنین مسئولیتی در قبال خدمات و ویژگی های ارائه شده توسط افراد یا شرکت های دیگر نداریم، حتی اگر از طریق سرویس ما به آنها دسترسی داشته باشید.
  • مسئولیت ما در قبال هر اتفاقی که در سرویس رخ می دهد (که “مسئولیت” نیز نامیده می شود) تا آنجا که قانون اجازه دهد محدود است. اگر مشکلی در سرویس ما وجود داشته باشد، نمی‌توانیم بدانیم همه تأثیرات احتمالی ممکن است چه باشد. شما موافقت می کنید که ما مسئولیتی (“مسئول”) در قبال هرگونه سود، درآمد، اطلاعات یا داده از دست رفته، یا خسارات تبعی، خاص، غیرمستقیم، مثالی، تنبیهی یا اتفاقی ناشی از یا مرتبط با این شرایط نخواهیم داشت. اگر بدانیم امکان پذیر هستند این شامل زمانی است که محتوا، اطلاعات یا حساب شما را حذف کنیم.

چگونه به اختلافات رسیدگی خواهیم کرد.

اگر شما یک مصرف کننده هستید، قوانین کشوری که در آن ساکن هستید در مورد هر ادعا، دلیل دعوا یا اختلافی که علیه ما دارید که ناشی از این شرایط (“ادعا”) یا مربوط به آن باشد، اعمال می شود و شما می توانید آن را حل کنید. ادعای شما در هر دادگاه صالح در آن کشور که صلاحیت رسیدگی به این ادعا را دارد. در تمام موارد دیگر، شما موافقت می کنید که این ادعا باید منحصراً در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا یا یک دادگاه ایالتی واقع در شهرستان سن متئو حل و فصل شود، که برای این منظور به صلاحیت شخصی هر یک از این دادگاه ها ارائه می شود. از طرح دعوی قضایی برای چنین ادعایی، و اینکه قوانین ایالت کالیفرنیا بر این شرایط و هر ادعایی، بدون در نظر گرفتن تضاد قوانین، حاکم خواهد بود. بدون لطمه به موارد فوق، شما موافقت می کنید که بنا به صلاحدید خود، Meta Platforms Inc. همچنین ممکن است هرگونه ادعایی را علیه شما در رابطه با تلاش برای سوء استفاده، مداخله یا تعامل با محصولات ما به روش های غیرمجاز در کشوری که در آن شما دارید مطرح کند. اقامتگاهی که صلاحیت رسیدگی به دعوی را دارد.


قوانین موسیقی در اینستاگرام

مردم از محصولات ما برای به اشتراک گذاشتن محتوا با خانواده و دوستان خود استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که مسئولیت محتوایی که پست می‌کنید، از جمله هر آهنگی که در آن محتوا وجود دارد، بر عهده شماست. هیچ چیز در این شرایط به منزله مجوزی از سوی ما در رابطه با استفاده از موسیقی در هر یک از محصولات ما نیست.

استفاده از موسیقی مخصوصاً برای مقاصد تجاری یا غیر شخصی ممنوع است مگر اینکه مجوزهای مناسب را دریافت کرده باشید.

شما نمی توانید از ویدیوهای موجود در محصولات ما برای ایجاد تجربه گوش دادن به موسیقی استفاده کنید

ما می خواهیم شما بتوانید از ویدیوهای ارسال شده توسط خانواده و دوستان لذت ببرید. با این حال، اگر از ویدیوهای محصولات ما برای ایجاد تجربه گوش دادن به موسیقی برای خود یا دیگران استفاده می‌کنید، ویدیوهای شما مسدود می‌شوند و ممکن است صفحه، نمایه یا گروه شما حذف شود. این شامل Live نیز می شود.

ممکن است محتوای غیرمجاز حذف شود

اگر محتوایی را پست کنید که حاوی موسیقی متعلق به شخص دیگری است، محتوای شما ممکن است مسدود شود، یا ممکن است توسط مالک حقوق مربوطه بازبینی شود و اگر استفاده شما از آن موسیقی به درستی مجاز نباشد، حذف شود.

ممکن است نتوانید ویدیوهای حاوی موسیقی را در همه کشورهای جهان پست کنید یا به آنها دسترسی پیدا کنید

ما می خواهیم شما بتوانید ویدیوها را با خانواده و دوستان خود در هر کجا که هستند به اشتراک بگذارید، اما هر موسیقی در ویدیوی شما، اگر اصلا مجاز باشد، ممکن است در همه کشورهای جهان در دسترس نباشد.

 

منبع:instagram.com