✅ بازیابی اطلاعات پاک شده

بازیابی اطلاعات موبایل در رشت

پاک شدن اطلاعات یکی از اتفاقات تلخ است.اگر اطلاعات حافظه جانبی(مموری کارت) گوشی شما هم پاک شده است،با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل بیسیم رشت میتوانید آن را بازیابی کنید.

🟡 همین حالا،هرگونه سوال در مورد هزینه،مدت زمان انجام کار و یا مشاوره را توسط باکس پشتیبانیتعمیرات موبایل رشت( پایین صفحه،سمت راست) به صورت زنده،با کارشناسان بیسیم در میان بگذارید.

با یک کلیک با ما در ارتباط باشید:

تعمیرات موبایل در رشت

تعمیرات موبایل در رشت

تعمیرات موبایل در رشت


بازیابی اطلاعات چیست؟

بازیابی اطلاعات یا Information Retrieval، تعریفی است شامل: فناوری جستجو و استخراج اطلاعات، داده‌ها و فراداده‌ها در انواع حافظه های داخلی و جانبی. این حافظه ها می توانند مربوط به دستگاه های الکترونیکی بوده و یا قطعاتی خارج از دستگاه باشند که برای تبادل اطلاعات به سیستم ها متصل می شوند. همانطور که اطلاع دارید، افزایش روزافزون انواع اطلاعات از قبیل عکس، موزیک، ویدئو، اسناد و … موجب شده فضاهای متفاوتی نیز برای نگهداری از این اطلاعات ساخته شود.

حال ممکن است تحت شرایط و به دلایلی که در ادامه به آنها می پردازیم، محتویات این حافظه ها پاک شده و از دسترس کاربران خارج گردند. در این شرایط، اگر کاربر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان نداشته باشد، باید نسبت به ریکاوری آنها اقدام شود. متخصصین بسیاری در حوزه ریکاوری اطلاعات فعالیت کرده و تلاش می کنند بتوانند با استفاده از ابزارها و روش های مختلف، اطلاعات کاربران را به آنها بازگردانند. مرکز ریکاوری اطلاعات به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این زمینه، خدمات درخور و شایسته ای را به کاربران ارائه می نماید.